|
| |||||||
|
Претензія щодо сплати вартості забракованої продукції(товарів), штрафу і збитків
Сума _________________________ грн.
Згідно з договором • _____ від "___"____________ 20_ р. за накладною • _____ від "___"__________ 20р. на нашу адресу Вами було поставлено продукцію (товар) ________________________________ (найменування) у кількості ___________________ на суму _____________________ грн.
Вантаж прибув у _____________________________________________ (стан перевізних засобів) вагоні (контейнері) за ___________________________________________ (стан пломб) пломбами ___________________________ у _________________ упаковці. (відправника, залізниці) (стан упаковки)
Ваш рахунок • ______ від "___"______________ 20_ р. оплачено повністю. При прийманні _______________________________________________ (найменування продукції, товару) за якістю встановлено ___________________________________________, (опис забракованої продукції) що підтверджується актом • _____ від "___"_______________ 20_ р., складеним за участі представника ________________________________, (громадськості, іншої організації) що діє на підставі посвідчення • ____ від "___"___________ 20 р.
Враховуючи, що у встановлений (узгоджений) термін дефекти продукції (товару) не усунені, і керуючись ______________________, пропоную Вам перерахувати на наш розрахунковий рахунок • _________ у ___________________________ м.____________ вартість забракованої (назва банку) продукції (товару) ________________ грн. (якщо рахунок оплачений), штраф у розмірі _______%, що складає _______________________ грн., зазнані нами збитки в сумі ______________________________________, відповідно до рахунку, що додається, а всього _______________ грн.
Продукцією, яку прийнято нами на зберігання, просимо розпорядитися у ___________ термін.
Додаток:
1. Копія договору.
2. Акт приймання продукції (товару) • _______________________ від "___"______________ 20_ р.
3. Посвідчення представника _______________ • _______________ від "___"_________ 20_ р.
4. Залізнична накладна • ___________________.
5. Розрахунок суми претензії, збитків.
6. Платіжне доручення • _____ від "___"______________ 20_ р.
7. Телеграма з вимогою усунення дефектів постачальником .
8. Виписки із ГОСТ, ТУ, ОСТ.
9. Інші документи, що обгрунтовують претензію, на _________ сторінках.
Керівник підприємства або його заступник: ________________ (підпис)
|
Copyright MyCorp © 2024 |