Взаємодія з державними органами
Меню сайту

Пошук

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 14.12.2018, 05:31

Взаємодія з державними органами
 
     В Україні на сьогоднішній день існує велика кількість контролюючих органів, які мають право перевіряти суб'єктів підприємницької діяльності. Їхні повноваження встановлюються законами, підзаконними нормативними актами і є різні в кожного контролюючого органу підстави для проведення перевірок.   
      Досить часто підприємці в своїй діяльності зустрічаються з ситуаціями коли контролюючі органи без належних на те підстав, зловживаючи своїм службовим становищем, наданими правами, намагаються незаконно отримати інформацію про діяльність підприємства, провести перевірку з порушенням вимог чинного законодавства, що як наслідок негативно відбивається на його діловій репутації, а незаконне переслідування, втручання в діяльність перешкоджає його нормальній роботі.
      Щоб запобігти таким ситуаціям в більшості підприємці які не мають в своєму штаті юристів та не запрошують із сторони для здійснення супроводу його поточної діяльності, намагаються вирішити ситуацію грошами (хабарами), а саме надають перевіряючому суму коштів, яку останній назвав, та думають, що на цьому все закінчиться. Про те в такій ситуації, вже на наступний місяць можна чекати знову непрошеного гостя, та віддати йому частину свого доходу.
      Як свідчить практика в таких ситуаціях без кваліфікованого юриста-адвоката не обійтися.
      Кожен практикуючий, знаючий Адвокат, виключить можливість здійснення контролюючим органам перевірки Вашого підприємства без належних на те підстав. А вразі наявності законних підстав, здійснить супровід перевірки, дасть її правову оцінку та при необхідності викладе заперечення в Акті перевірки та забезпечить його подальше оскарження.
       Про те, як свідчить практика, досить часто підприємці зіштовхуються у своїй діяльності з ситуацією коли починають свій робочий день з неприємної зустрічі біля свого кабінету інспектора контролюючого органу, який з невідомих причин не пред’явивши ні службового посвідчення, ні направлення на перевірку, починає проголошувати свої права, вимагати певні документи (їх копії), які часто становлять комерційну таємницю та відразу ж нагадує про можливі наслідки невиконання його вимог. В такій ситуації, яка вимагає швидких послідовних комплексних дій підприємець, який думками про свої внутрішньогосподарські плани діяльності підприємства, своєю необізнаністю в правовому полі, щодо роботи та компетенції контролюючих органів, робить поспішні висновки, які на руку тільки контролюючому органу. 
         Зрозуміло, що не завжди можливо передбачити прихід контролюючих органів на підприємство, та запросити адвоката. Коли вже так сталося Вам необхідно розпитати про предмет перевірки, правові підстави її проведення та наявність повноважень, та занести цю інформацію із зазначенням дати та години в журнал реєстрації перевірок.
          Ведення журналу здійснюється суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності на добровільних засадах на підставі статті 7 Указу Президента України від 23.07.98 N 817/98 "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності", за місцем здійснення підприємницької діяльності з метою недопущення несанкціонованих перевірок.
           Суб'єкт підприємницької діяльності має право перевірити наявність відповідних повноважень особи, що здійснює перевірку, до початку перевірки, в тому числі зателефонувавши до відповідного контролюючого органу.
           Журнал прошивається суб'єктом підприємницької діяльності та завіряється печаткою і підписом директора або власника (для юридичних осіб) або тільки підписом (для фізичних осіб) суб'єкта підприємницької діяльності. Представник контролюючого органу перед початком перевірки повинен обов'язково зробити запис у журналі, заповнюючи всі передбачені графи, та поставити свій підпис.
           Відмова особи, що здійснює перевірку, від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки. Суб'єкт підприємницької діяльності має право у триденний строк надіслати письмове повідомлення до відповідного контролюючого органу про факт відмови особи, що здійснює перевірку, від підпису в журналі.
            В графі "Примітки" суб'єкт підприємницької діяльності може зафіксувати свої зауваження або зробити окремі примітки.
 
Типова Форма Журналу реєстрації перевірок (ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державного комітету України з питань розвитку підприємництва від 10 серпня 1998 р. N 18 )
 
Титульний аркуш
 
ЖУРНАЛ Реєстрації перевірок N ______
______________________________________________________________
(назва підприємства, місцезнаходження/прізвище, ім'я, по батькові підприємця, місце проживання)

 

Сторінка Журналу
 
N з/п
Мета та характер перевірки
Назва організації, що здійснює перевірку
Прізвище, ім'я, по батькові особи, що здійснює перевірку
Номер службового посвідчення та посада особи, що здійснює перевірку
Дата видачі та номер направлення або припису щодо здійснення перевірки
Строк проведення перевірки

почат.   закінч.
Підпис особи, що здійснює перевірку
 
примітки
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

 

      ФІСКАЛЬНІ ОРГАНИ
      · органи податкової служби;
      · органи контрольно-ревізійної служби;
      · органи соціального страхування;
 
           КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ
      · Санітарно-епідеміологічна служба;
      · Державна пожежна служба;
      · Органи захисту прав споживачів;
      · Органи екологічного контролю.
 
           ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ
       · Органи міліції;
       · Органи служби безпеки;
       · Органи прокуратури;
       · Органи митної служби.
 
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz