Адміністративний позов
Меню сайту

Пошук

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 14.12.2018, 06:07

м. ________________________
____________________ області Поштовий індекс
 ____________
Позивач: Прізвище
 ___________________
Ім’я _______По-батькові_______
Домашня адреса: ____________ 
Тел.______________________
 Представник позивача:
Прізвище ___________________ І
м’я _______По-батькові_______
Домашня адреса: ____________
Тел. _______________________
Відповідач: Управління праці і соціального захисту населення
 ________________ міської ради
 Поштова адреса: ____________________________
Тел. ________________________
 
Ціна позову: 6973,15 грн             
 
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
ПРО СТЯГНЕННЯ ЩОРІЧНОЇ РАЗОВОЇ ДОПОМОГИ ДО ДНЯ ПЕРЕМОГИ
ТА ВИЗНАННЯ ДІЙ УПТАСЗН В ПИТАННІ НЕ НАРАХУВАННЯ ТА НЕПОВНОЇ
ВИПЛАТІ ВКАЗАНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРОТИВОПРАВНИМИ
 
Від сплати судового збору (державного мита) звільнено відповідно ст...4 ДКМУ від 21.01.1993 року, №7-93  
 
                         Прізвище ______ Ім’я _______ По-батькові________ є учасником ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1-ї категорії, що підтверджується посвідченням серії А №_______, виданим ____________державною адміністрацією (дата) _________, а також інвалідом війни 2 групи, що підтверджується посвідченням серії Б №_______ виданого (дата) _________ УП та СЗН ________________ міської ради, довідкою МСЕК серії ___ ___ № ______ від (дата) _________ та Експертним висновком від (дата) № _________
 
                          Відповідно абзацу третього частини 6 ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (3551-XXII від 22.10.1993 року), позивачу гарантовано виплату щорічної разової державної грошової допомоги до 5 травня. Зазначена допомога виплачується в слідуючих розмірах:
— інвалідам 3 групи – 7 мінімальних пенсій за віком;
— інвалідам 2 групи – 8 мінімальних пенсій за віком.
                          Третю групу інвалідності по захворюванням зв’язаних з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС встановлено з ________ (дата) (Довідка МСЕК від _____ (дата) №_______), другу групу інвалідності встановлено з ______ (дата). Знаходиться на обліку в УПтаСЗН _______________ міської ради _________ області.
 
                             Мінімальна пенсія за віком на дат виплати:
2004 рік – становить 92 грн. 45 коп.;
2007 рік – 405 грн. 00 коп.;
2008 рік – 481 грн 00 коп.
 
                              Відповідач відповідно до зазначених пенсій повинен був виплатити позивачу:
 2004 рік – 647 грн. 15 коп. (92,45 грн. х 7 кратність);
2007 рік – з248 грн. 00 коп. (406,00 х 8 кратність);
2008 рік – 3448 грн. 00 коп. (481,00 грн. х 8 кратність);
 
                             Згідно до вказаного позивачу повинно бути виплачено всього 7743 грн. 15 коп. Але відповідач виплатив:
2004 рік – 120,00 грн;
2007 рік – 300,00 грн.;
2008 рік – 350,00 грн.
 
Всього виплачено: 770,00 грн.
Недоплата становить: 6973 грн. 15 коп. (шість тисяч дев’ятсот сімдесят три грн. 15
 
2004 рік – 527,15 грн. 15 коп. (92,45 х 7 кратність – 120,00 грн.);
2007 рік – 2948 грн. 00 коп. (406,00 х 8 кратність – 300,00 грн.);
2008 рік – 3498 грн. 00 коп. (481,00 грн. х 8 кратність – 350,00 грн.).
 
              Постановою Уряду №486 від 11.04.02 р. та 425 від 31.03.03 р. п 3, а також частиною 1 ст. 17 Закону «Про ветеранів» встановлено, що виплата разової грошової допомоги здійснюється органами праці та соціального захисту населення, яке є відповідачем за даним позовом.
              Таким чином, відповідач грубо порушив статтю 22 Конституції України, а також частину 5 ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
 
              Рішенням Конституційного Суду України від 01.12.2004 р. №20-рп/2004 визначено неконституційним положення окремих статей Закону України «Про Державний бюджет України на 2004 рік» в частині встановлення розмірів щорічної грошової допомоги на 2004 рік, відповідно до цього інвалідам війни 3 групи повинна бути виплачена допомога у розмірі 7 мінімальних пенсій за віком
               Конституційний суд України у Рішенні №26-рп/2008 від 27.11.2008 року надав остаточну правову оцінку про конституційність положень Законів України «Про державний бюджет України на певні роки», в яких обмежені права, скасовані пільги окремих верст населення, встановлено, що: «закон про Державний бюджет України як правовий акт, чітко зумовлений поняттям бюджету як плану формування та використання фінансових ресурсів, має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України – він стосується виключно доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення, тому цим законом не можуть вноситися зміни, зупинятися дія чинних законів України, а також встановлюватися інше (додаткове) правове регулювання відносин, що є предметом інших законів України» (абзац шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення №6-рп/2007).
«законом про Державний бюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об’єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок – скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина. У разі необхідності зупинення дій законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх не чинними мають використовуватися окремі закони». (абзаци третій, четвертий підпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини Рішення №10-рп/2008).
              На підставі викладеного та керуючись частиною 2 статті 8, статті 22 Конституції України (254к/96-ВР); Рішення Конституційного Суду України від 6 липня 1999 року №8-рп/99 (v008p710-99) (справа щодо права на пільги), від 20 березня 2002 року №5-рп/2002 (v005p710-02) (справа щодо пільг, компенсацій і гарантій), від 17 березня 2004 року №7-рп/2004 (v007p710-04) (справа про соціальний захист військовослужбовців та працівників правоохоронних органів), від 01 грудня 2004 року №20-рп/2004 (v020p710-04) (справа про зупинення дії або обмеження пільг, компенсацій і гарантій), від 9 липня 2007 року (справа про соціальні гарантії громадян), від 22 травня 2008 року №10-рп/2008, від 27 листопада 2—8 року №27-рп/2008; статей 6, 8, 9, частини 4 статті 162 Кодексу Адміністративного судочинства України; частини 5 статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (3551); статей 5, 6, 7, 8, 9, 10, 159, частин 1, 4 пункту 2статті 162 Кодексу Адмістративного судочинства України, 6, 8, 9, частини 4 статті 162 Кодексу Адміністративного судочинства України; –
ПРОШУ:
 
1. Дії Управління праці та соціального захисту населення _________________ міської ради протизаконними в частині недоплати разової допомоги інвалідам війни до Дня Перемоги визнати – визнати протиправними;
 
2. Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення _________________ міської ради на користь позивача недоплачену щорічну разову грошову допомогу до Дня Перемоги за 2004, 2007, 2008 роки у сумі: 6973 грн. 15 коп. (шість тисяч дев’ятсот сімдесят три грн. 15 коп.).
 
Додатки:
Позовна заява за кількістю сторін судового розгляду;
Копія паспорта;
Копія довідки присвоєння ідентифікаційного номера;
 Копія посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС 1-ї категорії;
 Копія посвідчення інваліда війни другої групи;
Копія експертного висновку;
Копія довідки МСЕК;
Копія довіреності.
 
 
Дата                                                                                    Підпис
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz